گوهر وجود انسان ها گران بها ترین گوهرهاست و حفظ مروارید تن ازگناه، پرورش دهنده ی جان بوده و پیمودن راه پاکی و سعادت، کلید همه ی خوبی هاست.

سال ها آرزو داشتم فرصتی پیدا شود تا باهم صحبت کنیم وخودم را به شما معرفی کنم تا با من بیشتر آشنا شوید. فکر می کنم الان وقت آن رسیده که لحظاتی را با شما بهترین دوستانم بهراز دل بنشینم.

حتما می خواهی بگویید: تو کیستی ؟ من دوست آسمانی شما هستم. مثل صدفی هستم که با شما زیبا تر و با ارزش ترم. دوستان عزیزم! شما مروارید گران بها هستید. راستش را بخواهید شما از مروارید هم با ارزنده تر و زیبا ترید. برای همین دوست دارم با شما همراه باشم. من از آسمان به زمین آمده ام تا شما را به آسمان خوبی ها ببرم وراه زیبای زندگی را به شما بیاموزم. شاید فکر کنید فقط زنان مسلمان مرا می پوشیدند، ولی این طور نیست. در گذشته زنان ودختران غیر مسلمان هم مرا می پوشیدند. مثلاً زنان دختران یهودی مرا بر سرشان می گذاشتند وزنان و مسیحی هم مرا دوست داشتند واز من به عنوان بهترین پوشش خود استفاده می کردند. یادم هست در زمان امام هادی_ علیه السلام _ زنان ودختران مسیحی وجودشان را با من می پوشاندند و برای این که زنان مسیحی و مسلمانان از یکدیگر تشخیص داده شوند، دستور داده شد، زنان و دختران مسیحی چادر عسلی رنگ بپوشند.زنان ودختران زرتشتی هم برای حفظ حجابشان از من استقبال می کردند و حتی بعضی از آن ها برای اینکه دوست داشتند حجاب کامل تری داشته باشند، از پوشیه (روبنده) استفاده می کردند. راستی یادم رفت بگویم بعضی از زنان ودختران هندی نیز با پوشیدن من خودشان را حفظ می کنند. من با همه ی دین های الهی همراه بودم و امروز هم علاوه بر دوستان خوبم در ایران، دوستان زیادی در سراسر جهان دارم. البته در کشورهای عربستان، لبنان، سوریه، عراق، کویت، الجزایر، ترکیه، مصر، انگیلیس و فرانسه طرفدارانم بیشتر هستند و هر روز دوستان جدیدی در کشورهای دنیا پیدا می کنم و سعی می کنم از دوستانم به خوبی محافظت کنم. برای اینکه بیشتر با من آشنا شوید از خاطرات وسرگذشتم در ایران ودر میان مسلمانان برایتان تعریف می کنم.