دوستی من با دختران و زنان ایرانی، بسیار قدیمی تر از آن است که فکر می کنید. من از چند هزارسال پیش در ایران زندگی می کنم. زنان و دختران هخامنشی که 2500 سال پیش در ایران زنگی می کردند پوشش خود را با من زیباترو کامل ترمی نمودند. بعد ازآنان اشکانیان حکومت را به دست گرفتند. لباس زنان اشکانی هم خیلی قشنگ بود. یک پیراهن بلند و گشاد و پرچین آستین دار می پوشیدند وبر روی آن پیراهن،یک پیراهن کوتاه تربه تن می کردند وبعد مرا می پوشیدند. من از اینکه زنان ودختران اشکانی لباسشان قشنگ بود، خیلی خوش حال بودم. چون کار من راحت تر بود وبرای پوشاندن بدن آن ها، لازم نبود خیلی به زحمت بیفتم. البته این راهم بگویم زنان و دختران هخامنشی هم دوستان خوبی برایم بودند و حجابشان هم کامل بود. ولی به نظر ن لباس زنان اشکانی قشنگ تر و کامل تر بود. نمی دانم تو هم مثل من فکر می کنی یا نه؟ بعد از اشکانیان، ساسانیان در ایران زندگی می کردند. زنان و دختران ساسانی هم لباس های زیبایی داشتند. درآن زمان زنان و دختران، پیراهن آستین دار بلندی می پوشیدند و دامن پیراهن هایشان آنقدر بلند بود که حتی کفش هایشان هم دیده نمی شد وبعد پیراهن کوتاه دیگری را روی آن می پوشیدند. آن ها روی این لباس های زیبا من را در رنگ های زردو آبی و سیاه می پوشیدند.